Hhhoi! Jälleen uusi kaunis linkkikuva uuteen kauniiseen osaan ilmestyy :)  Vähän myöhässä, kun nukahdin meninkin aikaisemmin nukkumaan, kun olin julkaissut osan. Mutta Siitä lisää ketsuppeilua!

 

 

***~~***

 

 

Huomenta! Minulla on teille yllätys! Löysin edellisen LC:ni varmuuskopion ja kovan teknisen puurtamisen jälkeen sain ongelmaisen, bugisen tallenteen rullaamaan. Niinpä minulla on tarjota teille LC O'Boyden uusi osa! Tämä ei tarkoita Ketchuppien katoamista tai mitään vaan lähinnä sitä, että pelaan-kirjoitan kahta LC:tä yhtä aikaa. Tylsää ja lavastettua yhtäaikaa! Mutta:

 

 

 

***~~***

 

 

 

Se olisi taas uuden osan paikka :) Taas... No olisi vaihteeksi uuden osan paikka.

 

 

***~~***

 

Hei te kaikki siellä kotikoneilla! Minä olen Owwie ja tämä on LC Ketchup! Seuraavaaksi kerron jotain, mitä ette tiedä... Uuteen ja ensimmäiseen osaan pääsette painamalla tästä.

 

Sitten kerron jotain, mitä lukee myös blogin kuvaksessa, mutta kun kuka niitä kuvauksia koskaan lukee? No varmaan moni, mutta minä en usein jaksa...

 

Tämä ei ole tavanomainen Legacy vaaan sääntöihin, joita seuraan, kuuluu myös yksinhuoltajahaasteen pisteytys! Tämän haasteen suomenkieliset säännöt olen ottanut täältä. Ja perus LC säännöt sain riivittyä kasaan vain Kauppa auki -lisäosaan asti :( Jos teiltä löytyy muista tietoa, niin saa minulle kertoa muuten! No mutta, minä siis lasken pisteitä! Se on tehnyt pelistä jännempää. Minä myös pidän ensimmäistä kertaa varmaan ikinä pelatessani vapaata tahtoa päällä. Vihaan sitä... Mutta LC on saannut jänniä käänteitä ilman, että teen mitään. Minä kun vähän viime tarinoinnissa innostuin lavastelemaan turhan paljon. Pelaaminen on nyt hauskempaa ja vapaampaa, mukavaa vaihtelua! Mutta myös ärsyttävää :D

Sitten haluaisin mainita, että minulla on lukihäiriö, enkä jaksa korjata ja tarkastaa virheitä mitenkään liikaa. Jos se häiritsee jotain niin, ettei voi LC:täni lukea niiin harmi :/ Jos joku haluaa lyhtyä oikolukemaan niin siitä vaan ilmoittautukoon :D minua se ei jaksata, häiriö kun on sellainen, että luen väärin kirjoitetut kohdat "oikein", kun se tekee sanoista helpoiten luettavia. Esim. jos jossain lukee grsoihdoihpjhaj, niin tuosta nyt sain luettua ensin "krusohidopa" mikä ei ole lähelläkään oikeaa :D

Ja sanompa vaan vielä, että minulle lukijat rakkaat on koulu + työ + pieni perhe, joten minulla ei riitä kaikki vapaa-aikakaan simssille ja osille. Siksi pyydän kärsivällisyyttä osien ilmestymistä odotellessa ;)

 

Ei siinä muuta, lukekaa ja olkaa iloisia!

 

-Owwie